Συχνές Ερωτήσεις

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

  • Πού κάνετε αποστολές;

    Αποστολές πραγματοποιούνται προς Ελλάδα.

  • Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

    Κόστος αποστολής όταν η πληρωμή γίνει με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση στην τράπεζα  είναι 3 €

    Κόστος αποστολής όταν η πληρωμή γίνει με αντικαταβολή είναι επιπλέον 2€

    Δωρεάν μεταφορικά σε παραγγελίες άνω τον 50€

    Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα

  • Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

    Οι παραγγελίες χρειάζονται 48 ώρες, από την στιγμή που θα ολοκληρώσετε την διαδικασία, για να αποσταλούν από την αποθήκη μας, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.

  • Πώς μπορώ να κάνω μια τροποποίηση στην παραγγελία μου;

    Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο σχέδιο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
    μέσω τηλεφώνου στα τηλέφωνα 21 0573 1810 ή μέσω του chat που θα βρείτε στην κάτω δεξιά πλευρά της ιστοσελίδας μας.

  • Η παραγγελία μου άργησε.

    Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
    • Πληρωμή με χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες καρτες των Visa, Mastercard, Maestro.
    • Μετρητά στο φυσικό κατάστημα
    • Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος
    • Κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς (ισχύει για αποστολές μόνο εντός Ελλάδας):

    IBAN  Εθνικής :GR0401101260000012600208420 ΣΑΜΟΥΛΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος. Πρέπει να κατατεθεί το ακριβές αντίτιμο της παραγγελίας. Σε περίπτωση εμβάσματος από διαφορετική τράπεζα, τα έξοδα εμβάσματος επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Τι ισχύει για τις επιστροφές;

    Επιστροφές προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός 10 ημερών και ισχύουν οι εξής προυποθέσεις:

    • Για ελαττωματικό προϊόν, δείτε τη σχετική ερώτηση παρακάτω.
    • Για αντικατάσταση ενός προϊόντος με κάτι άλλο επειδή δεν σας άρεσε ή δεν σας έκανε, τότε το κόστος είναι €5,00 για την Ελλάδα.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί ΜΟΝΟ αν το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση όπως το παραλάβατε (αν έχει πλυθεί, φορεθεί ή έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι του, καμία αντικατάσταση δεν θα μπορεί να γίνει).

    Τυχόν έξοδα τραπέζης που θα προκύπτουν κατά την καταβολή του ποσού επιβαρύνουν τον πελάτη.

    Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα ανώτερα ποσά θα αφαιρεθούν από το συνολικό ποσό που θα επιστραφεί.

  • Τι γίνεται αν το προϊόν που λάβω είναι ελαττωματικό;

    To κατάστημά μας πριν την αποστολή των προϊόντων, ελέγχει με πολύ προσοχή την ποιότητα και επιμελείται την συσκευασία, επομένως δεν τίθεται θέμα ανησυχίας για ελαττώματα ή για κακή ποιότητα των προϊόντων μας. Σε όλα τα προϊόντα μας, πριν τα στείλουμε, γίνεται ο απαιτούμενος έλεγχος έτσι ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι αντάξιες της εμπιστοσύνης σας. Στην περίπτωση, όμως, που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής. Για το κατάστημά μας προτεραιότητα είναι η δική σας εξυπηρέτηση.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί ΜΟΝΟ αν το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση όπως το παραλάβατε (αν έχει πλυθεί, φορεθεί ή έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι του, καμία αντικατάσταση δεν θα μπορεί να γίνει).

Shopping Cart
Μετάβαση στο περιεχόμενο